Szanowni Państwo,
od 1 lipca 2021r. ZakÅ‚ad UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych realizuje rzÄ…dowy program Dobry start 300+ dla uczniów.
Wnioski o świadczenie 300+ można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną:
· na Platformie UsÅ‚ug Elektronicznych (PUE) ZUS,
· przez bankowość elektronicznÄ…,
· na portalu empatia.mpips.gov.pl.
Do założenia konta PUE ZUS niezbędne są:
· dokument tożsamoÅ›ci (dowód osobisty/ paszport),
· adres e-mail,
· numer telefonu komórkowego.
Do złożenia wniosku 300+ niezbędne są:
· rachunek bankowy na, który ma być przekazane Å›wiadczenie,
· dane dzieci, na które wnioskowane bÄ™dzie Å›wiadczenie Dobry start,
· informacje o szkoÅ‚ach, do których uczÄ™szczajÄ… dzieci,
· orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepeÅ‚nosprawnoÅ›ci w przypadku dzieci do 24 roku życia,
· inne dokumenty niezbÄ™dne do ustalenia prawa do Å›wiadczenia Dobry start np. oÅ›wiadczenia, orzeczenia sÄ…dowe.
Elektroniczne wysłanie wniosku daje wymierne korzyści w postaci szybkiego otrzymania w bezpiecznej formie na rachunek bankowy świadczenia.
Więcej informacji o programie znajdą Państwo na naszej stronie pod linkiem: Dobry start 300+ oraz w materiałach wideo:
1. Animowana prezentacja - program Dobry Start (link do YouTube).
2. Program Dobry start tutorial "Wniosek rodzica" (link do YouTube).
3. Wniosek dyrektora placówki opiekuÅ„czo-wychowawczej (link do YouTube).
Program Dobry Start to inwestycja w edukacjÄ™ polskich dzieci, dlatego liczymy na PaÅ„stwa wspóÅ‚pracÄ™ w zakresie upowszechniania informacji o kampanii oraz organizacji dyżurów. W ramach naszych dyżurów zapewniamy peÅ‚ne wsparcie i obsÅ‚ugÄ™ w zakresie zakÅ‚adania kont oraz obsÅ‚ugi wniosku o Å›wiadczenie 300+.